Ojsan, hoppsan!

- Det är väl så man stavar till hoppsan? Ser lite skumt ut? :/ ..

Nu har jag glömt att skriva igeen, har väl varit lite väl upptagen nu, är nämligen hundvakt åt världens sötaste lilla vovve, Trunte :) Jag och älsklingen ska ha en valp av henne om det nu är så att hon ska ha valpar nu snart, hoppas! (:

image54

Ååh,
nu har jag ringt till, ursäkta språket, det där jävla församlingshemmet, jag ringer och jagar den där jävla människan, som kallar sig präst, har jagat henne sen i torsdags, ISTÄLLET så jagar den andra jävla prästen mig, hon som JAG INTE VILL HA, hon ringer mig typ 5 ggr om dagen, GE UPP MÄNSKOJÄVEL! Kan man bli mer irriterad, den jag vill prata med är aldrig där och hon jag inte vill prata med har fan inget liv och måste ringa mig, stiiiiiiiiick! 

- Jag tror jag kommer få en stroke om inte hon slutar ringa snart :/ ..


Snacka om att kunna ge någon högt blodtryck .. Nog om det iallafall, ska beställa inbjudningarna till dopet idag, har hittat jättefina kort som man designar själv härinne på internet, perfekt. Och neej, jag är inte ovanligt arg idag, det är bara som det verkar, jag är faktiskt ganska så glad idaag :) Imorse kom Tebbe och Johan hit här, sen skulle Tebbe till trafikskolan så jag tog Trunte och Theo med mig och följde henne bort till banken, sen gick vi hem igen. Snart så kommer min älskling hem och då ska vi packa in Theo i bilen och köra och handla lite nya kläder, till mig! Ååh så kul :D Sen efter det ska jag till Trafikskolan och på hemvägen ska jag sola, så jag har haft en bra dag och kommer förhoppningsvis fortsätta ha det, det är bara den där människan utan liv med på tok för mycket fritid som bokstavligt talat retar gallfeber på mig :/ ..

På tal om att reta gallfeber,
i fredags så knackade det på vår dörr, konsigt tyckte jag för jag hade inte bestämt med någon att komma, men ibland är det postbudet som knackar för att lämna ett paket som är för stort för brevinkastet. Får faktiskt paket ganska ofta, men de är mest till Theo ;D Så jag öppnar dörren .. Asså det var lika korkat som den där gubben i lådan;
 - Guess who lixom ....
Det är så lätt att vara efterklok så det inte är sant.
Det är väl självklart att där står Jehovas fucking jävla vittne utanför dörren, jag bara men neeej .. Och dem börjar hålla låda, jag tål inte dem! Som tur var höll jag Theo i famnen så kunde rätt fort säga tack och adjö till dem två irritationsmomenten.

Jaa, nu verkade jag sur igen men det är jag iiicke! :) Humörsvängningar? Kalla det vad ni vill, I´m Happy Anyway :)
image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0