goodmorning sunshine!

Japps, det var iallafall så det kändes imorse när man vaknade, tycker juh mer av denna dagen som går desto värre blir den. Nu trivs du haa ? *tittar upp* Jaa, snubben där uppe älskar att jävlas med mig, inte för att vara sån men av alla människor, varför mig? Känner mig som Kalle Anka eller något..


image32


image33
Som sagt så började dagen underbart, vaknade vid halv 8, Theo sov
fortfarande. Satt och tittade på The Voice, Morgan Alling ifrån Tippen,
(ett sommarlovsprogram som gick på den tiden jag var liten -93 och -94)
guud vad gammal han har blivit, helt kal på toppen på huvudet, liknade
lite Crusty The Clown bara det att hans hår (på sidorna) såg ut som blött sjögräs.
Toppen, nu kommer allt mitt hår att trilla av till imorgon bitti..
- I guess I just can blame that on me...








Sen!
- japps det blev bättre! Så uppfylldes min önskan, om än bara för 15 minuter men iallafall. Özz Nüjen entrade studion awiii! :D Och han ställde sig på Josefin´s plats! Asså det var exakt det jag skrev om för någon dag sen om inte det kunde hända och POFF - it happened!

image34
Sköldpaddan, med sitt läskiga leende, Jakob och Özz :D

Tänkte att detta måste vara en sån där bra-dag, tänk igen säger jag bara, åt helt fucking andra hållet! Usch neej, bara 4 timmar kvar av den här dagen, bud på att gå och lägga sig så det inte kan hända mer skit. Såna små-grejer som bara irriterar skiten ur en, gaah!

Ajaa,
mina två pojkar mår bra och det är juh det som räknas, älsklingen kom precis med en kopp kaffe till mig, neej få inte ens för dig att denna dagen skulle vända nu, it´s too late, I´m already pissed! Precis kommit hem från solariet, kände verkligen att jag behövde det idag, så nu ska jag gå in i en lååång-dusch. Mammas lilla gosse har redan somnat, får se om han vaknar till sista målet eller vaknar inatt och vill ha det, kanske till och med imorgon bitti?

Det får framtiden utvisa (:

image36
- Tittut!
Mammas linslus (;

What goes around comes around.

Kommentarer
Postat av: tess

Åå söt ju hihi =)

2008-02-07 @ 23:03:53
URL: http://sommarbebis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0