Disappointed!

Jahaa, då var Vakna slut för denna veckan! Ser alltid fram emot fredagens program, mest för att dom kör spela eller spola då, brukar alltid vara någon bra låt. Men inte idag inte! Besviken.. De två första hade jag redan och den tredje, jaa, den sög! Hmff, känns ungefär som när man köpt en glass och tappat skiten i marken, snuvad!
Skönt att slippa den lilla chiuauan idag iallafall, jag glömde juh berätta "Dagens synd-om-Josefin" igår, ska nog ha det som en topic varje vardag. Iallafall, företaget bekostar dem en resa till Rom i Italy, och Jakob och sköldpaddan ska inte åka förrän imorgon och åka hem redan på söndag, medans Josefin, den lilla gottegrisen fick åka idag (fredag) MEN! Det är juh aldrig helt bra när man pratar om Josefin, hon var juh tvungen att ta planet 06:10 imorse, "straff" - var hennes eget uttalande om sin gratis-resa till Rom. Mm, jag tror nästan att jag börjar gråta över all hennes olycka! - Snacka om att leta fel med allt! Ajaa, "Dagens synd-om-Josefin" är tillbaka på måndag igen, jag förstår att alla väntar med spänning!

image25
Jaa, hon kan vara grym men fan så tröttsam med - sila tugget!

Ganska ballt att Pablo Francisco stack in snutan i studion idag (; Och som vanligt tyckte Calle Schulman till om allt han inte har med att göra, plus att han stod och diskuterade i TV om vad som hänt mellan han och hans flickvän igår, respektlöst!
Det är väl inget man står i TV och beklagar sig om? Ahh, han är konstig. Hoppas tjafset löste sig trots hans, hur ska man formulera sig, ovanligt ovanliga "problemlösning".

Igår gick jag ner och solade iallafall, fick laddat batterierna lite, sen gick jag inte en millimeter längre, blåste satan i gatan ute :s Vi slapp ändå snö-ovädret som SMHI varnade för, okeej nu kommer det komma bara för jag skrev så.. STUPID! Jag tänker gå i ide tills det blir varmt igen ..
 
Mims - Like This Kanye West ft. Chris Martin - Homecoming Plies ft. T-pain - Shawty

Idag/ikväll
blir det att ta det lugnt, Michael ska jobba över hela helgen så, imorgon (lördag) ska vi iallafall till Milla och Per, Per fyllde juh år igår, grattis i efterskott! (:


image27



Theo badade igåår,
han tycker det är så kul
med vatten, sen blir det
myspys på skötbordet
efter det :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0