- it´s like a dream

Ni vet när man precis har fått något som man längtat efter jättelänge, nya mobilen man ville ha, senaste iPod:en, den där snygga jackan man trånat efter mm. mm. Då när man har den här känslan; jag måste drömma, detta är underbart, PINCH ME! Och man nyper sig själv och det är ingen dröm, man känner sig som den lyckligaste människan i världen. Den känslan får jag varje morgon när jag har min son i min famn, it´s like a dream come true, jag kan fortfarande inte fatta riktigt att den här underbara lilla människan verkligen finns och är min, min min miiin! - Att jag får ha dig hos mig varje dag är allt jag behöver (L) Du är min luft.

image52
Vår Stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0