Vad ni inte visste om ginis

- eller det kanske ni redan vet?
Det får ni reda på om ni lääser.

Du heter fullständiga namn: REGINA - och nej, det är inte det fulaste namnet B ;)
Hur lång är du: 165 när man jämför eller i en arbetsintervju men vanligtvis 163cm LÅNG!
Vad vill du bli när du blir stor: Sjuksköterska
Vad pluggar du: Inte än, men ska.
Har du långt hår: Hade, men det fixade frissan till mig
Vilken hårfärg har du: Brunt med blonda slingor
Sminkar du dig: Ytterst sällan
Har du haft sex den senaste månaden: Självfallet
Har du kysst någon idag: Aaa

Familj: M & T
Bor dina föräldrar ihop: nej
Vem är bäst? Mamma eller pappa: PAPPA
Hur många syskon har du: Trois (tre på franska, jag är kulturell jag)
Vad är det senaste du sa till din mamma: Det minns jag inte ens :S
Vilken mat lagade din pappa senast till dej: Julmaten 2006
Vem i din familj stör du dig mest på? Finns bara en som man kan störa sig på

Kompisar: Dom man har kvar är de bästa som finns!
När var du senast med en kompis: För någon dag sen

Har du vart tillsammans med någon av dina nuvarande kompisar: Aaa
Vem har du vart kompis med längst: Nilla och Sandra
Vem känner dig bäst: Det är väl M
Känner du sig tvingad att vara med någon av dina kompisar: Har gjort mig av med den "vännen" ;)

Kläder: Mjukis eller H&M, Vero Moda, Gina Tricot
Vad har du på dig nu: Vill ni veta? ;p Mjukiskläder
Favorit tröja: Mitt senaste inköp från Vero Moda
Sexigaste klädesplagget på det motsatta könet: Jeans
Har du handlat kläder över internet: Aaa, är rätt skönt att klicka sig fram och wips så dimper det ner i låddan!
Fulaste klädesplagget som det motsatta könet kan ha: Någon skabbig rock-t-shirt
Vad använder du för skor: Adidas pjux, låga sköna skor, sometimes högklackat

Vågar du
Skrika åt dina föräldrar:
Är inte så mycket för att skrika längre, det var när man var typ 15 :S
Vara dig själv: Alltför ofta ibland.
Fisa inför din pojk/flickvän: Ja
Ha sex på offentlig plats: Våga skulle jag nog, men vilja?
Äta småkryp som lever: Har inte ett skit med att våga eller inte att göra - DET ÄR ÄCKLIGT!

Kopiera detta och fyll i det som stämmer in på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0