Shopping-runda!

Har helt glömt bort att skriva om min dag igår!
Tur att jag kom på det vaa ? ;D

Jag, Theo, Tebbe, Johan och Veve med bebisen i magen åkte till Nova Lund för en liten eftermiddag där, var hur kul som helst! Fick med mig några små guldklimpar hem, även till mig själv *stolt*

Theo fick två nya dressar i Snoopy och Winnie the pooh + 6 par nya strumpor, deras små strumpor får man aldrig för många av, jag tappar fan bara bort dom :(

Och till mig själv köpte jag faktiskt;

Ett par nya byxor, ett linne, ett par leggings från H&M och två koftor från Gina - verkligen jättefina kläder, tyvärr fotade jag mig själv med det på med min kamera utan att ha minneskortet i,

- detta innebär att jag måste hitta min kamerasladd :/ .. Annars laddar jag bara över dom från minneskortet till datorn direkt. Buhuu, här är en ansiktsbild iallafall, man ser ändå liiite av linnet! ;p


Toff Toff <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0