Mörrn!

Godmorgon!

Det ser ut att bli ännu en strålande dag med mulet väder och regnskurar :/ .. Känns som att mitt kjolinköp här om dagen går fet bort :S

Ajaa, shit happens - deal with it!

Toto - Africa
"I bless the rains down in Africa"


Jag och Lilleman är vakna, M och S sover fortfarande - ååh, idag ska jag hitta sladden till kameran, detta är juh bara fucked up skitstörigt att jag inte kan lägga in bilder på min underbara son :@

Snart kommer svägerskan över på en kopp kaffe, alltid kul när hon kommer! :) En frisk fläkt i det kassa vädret, en solglimt bland alla de mörka molnen ;p

Afasi ft Filthy - Jobb
"Allting kommer lösas och bli bättre igen"
Lalalalaa!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Hahaha, okej då hoppar jag det!! Jag diggar ändå det kassa vädret lite grann..allt bra? skönt med huset??

2008-08-12 @ 09:51:36
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0