Mamma-snack!

Här har det varit full rulle på en viss liten lilleman;

Mamma, mamma, maama, maamaa, mam - aa ikväll var det morsan för hela slanten, tur det för hans pappa är juh inte hemma, ganska lönlöst att ropa på´n då :p

Jaa, här sitter man ensam again, Tebbe och svägerskan har varit förbi på lite kaffe - alltid lika trevligt! :) Men nu är det inte alls lika kul, lilleman sover och det är mörkt ute, blä!

Idag har jag jobbat, ovanligt va?

Det var ett sorgset farväl idag till en kär arbetskollega, på ett sätt är jag glad att jag inte arbetat där längre med henne för då hade det varit så mycket svårare att säga hejdå.

Hela placet var i tårar, personal, boende och anhöriga.
Imorgon blir det ett till adjö av min andra favorit :(

Why do all good things have to come to an end?
FUCK PRIVATISERING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0