Kära Blogg

Arbetsdagen har varit fenomenal! Den har faktiskt gått jättebra, stressen har hållit sig undan och det har även olyckshändelserna gjort.

Nu sitter jag här vid datorn och funderar på vad f*n jag ska hitta på, min hjärna skriker åt mig "Gå för fan och lägg dig du ska upp 5 imorgon bitti!" - men jag sitter fortfarande här helt rastlöst och letar efter minsta lilla internetsida som kan roa mig.

Övertrött?

Mycket möjligt, men det gör inget för imorgon har jag en glassig dag! :D Förvisso ska jag ut och åka rullor halv 6 på morgonen MEN jag får skjuts till jobb, slipper ta bussen (+)

Sen har jag världens lyx, jobbar mellan 7-12 och dessutom är jag K imorgon, det innebär att jag har köket på avdelningen! Kan det bli bättre?

Det kan vara därför jag sitter vaken fortfarande också för att jag vet om i mitt undermedvetna att dagen imorgon kommer fungera vare sig jag får 7 eller 6 timmars sömn,

- sug på den hjärnan!

Fast hm, är det inte när man säger så där som allt kommer gå åt skogen?
Peppar, peppar ta i trä!
Godnatt!
Jag tar inga risker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0