Happy Thoughts!

Ooh, så irriterad man kan bli.
Nej nu lägger vi det där på hyllan, no life on her.

Min dag idag har varit helt okej, kom till jobb och upptäckte att halva styrkan inte skulle komma (VAB och -o- låg bakom detta). Men det löste sig till det bästa ändå.

Skönt när man har flexibla människor omkring sig som inte måste gå och ta sin rast bara för att klockan råkar stå på rast utan kan göra klart det man håller på med innan man går.

(+) Inget bråk med min tant idag! Kors i taket, plus i almanackan ;D Kändes skönt, får se hur dagen imorgon blir, förhoppningsvis luugn :)

Annars har jag inte gjort så mycket idag, spenderat eftermiddagen med Tebbe! :) Alltid lika trevligt, men för sällan :/ .. Det var jätteskönt att bara prata om allt möjligt och koppla av.

Btw, jag solade solarium på jobb, häärligt! Och på radion spelade dom en låt jag tyckte om, men jag hittar inte den! :( Typiskt vaa? I´ll find You! :p

Ajaa, blir väl sängen nu I guess, det har varit en lång och trött dag idag med dåligt uppdaterande härinne, fy skäms mig!

I´ll be back tomorrow
*mwaah

Kommentarer
Postat av: Nilla

Alltid kul att läsa din blogg gumman!!! klart vi får ses igen... vi får försöka fixa de där med en klassreunion eller nåt... hade varit svinskoj!!!! puss å kram på dej...

2008-08-21 @ 22:31:27
URL: http://pernillapersson.blogg.se/
Postat av: Jen

Hej hej, flexibel är bra, vad jobbar du med? Fin blogg, kram

2008-08-22 @ 09:59:02
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Sv: hej!! Ja jo alla har så skilda åsikter om det där med lustgas och vad man ska ha för smärtlindring. vad använde du dig av?? Ja självklart vet jag att dem som är på förlossningen är proffs som vet vad dem sysslar med, jag ska ju själv jobba inom vården när jag pluggat klart men man kan ändå inte hjälpa det, lite oro finns där ändå. Sen är man nervös också tror jag bestämt! Fast nu njuter jag av min graviditet och vet att jag kommer må som en drottning när förlossningen är förbi och jag har vårt mirakel på mitt bröst!



Kramar

2008-08-22 @ 14:27:05
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0