Det är sant,

det dom säger om barn!

När ett barn är tyst är det fara och färde på G! Igår blev Theo tyst, då satt han och knaprade i sig min internetdosa, nu imorse satt han tyst, då har han dragit ut mitt minneskort till kameran ur skrivaren och satt i godan ro och gnagde på det.

Och så blir han skitsur när han inte får ha det :p Tänk om han kunde sitta lika fint och snällt när han får en av sina egna leksaker, nej - på något konstigt sätt är dom inte alls lika roliga (?!)

Aaa, rolig morgon ja visst. Skönt att M som går hemma och är pappa-ledig får lov att sova ut |-) Ser verkligen inte fram emot min 7-16  mån-fre nästa vecka.

Eftersom jag jobbat mån-lör denna veckan trodde jag att jag skulle få en lugn morgon idag, kanske lite sovmorgon, kaffet färdigt när man vaknar, eller åtminstonne att vi skulle gå upp tillsammans,
- shii fick jag!

Kommentarer
Postat av: Carin

Haha, ja visst stämmer det att tystnad = nåt fuffens=) Fast min lilla tjej blir alldeles tyst och går iväg (helst med de tidning=) när hon ska fylla på blöjan, då kan hon stå ex. ute i hallen och läsa tidningen i 5 min. haha. Fast andra gånger har hon hittat en mobiltelefon och så fort hon blir upptäckt skriker hon- NEJ! NEJ! bara för att man inte ska ta hennes byte ifrån henne hahaha. Jag jobbar också 7-16....suuuurt

2008-08-17 @ 11:29:47
URL: http://carinforsen.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Haha ungar!

2008-08-17 @ 12:47:55
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0