Blogg time!

Hallå gott folk!

Har haft världens segaste dag idag, men den kan jag berätta om lite senare när jag har hinkat i mig en balja kaffe, tror inte att det blir så mycket att läsa annars.

Jag är hemma iallafall, mer eller mindre - sitter just nu med Lilleman som inte är trött för fem små ruttna lingon .. Hoppas han går och lägger sig tidigt ikväll för det tänker jag göra.


ÄLSKLINGEN!

Här har ni vår Lilleman slash Kleptoman, han tar allt han bara får tag på och det han inte når ser han på något sätt till så att han når :S Jaa du är otrolig älsklings fis!

Att packa upp mamma´s väska när hon kommer från jobb, det är det roligaste, sedan att äta alla viktiga papper hon har i den, det är ett mäktigt uppdrag - det är bara Theo som kan ordna såna saker åt mig ;)
Tröttttttttttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0