Tillbaka på skatten! :)


- Awii!

Jag tyckte om
posten idag, borde kanske gått ut och kramat brevbäraren? Hah, eller inte - han/hon hade trott att jag var knäpp juh. Nej men dagens post innehöll två saker;

My deklaration - lilla moi får lite över 10.000 tillbaka på skatten - thank you systemet!

Minuset är bara att jag sålde aktier för 50.000 förra året som skall beskattas detta året, en skatt på typ 12.000 men då är juh den nästan helt betald utan att vi behövde ta det ur egen ficka! :) Lite surt är det, men men that´s life!

Sen låg där även mitt anställningsbevis! :D Så det har jag skrivit under och ska kasta på brevlådan, eller i kanske är bättre? - på vägen till jobb.

Denna dagen har väldigt stor chans att bli en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag har inte fått min skattesedel än ;(

2008-04-08 @ 13:46:48
URL: http://jalusi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0