Rubrik

- Rubrik? Jag skriver nästan aldrig dit en rubrik innan jag har skrivit mitt inlägg, då har man inga riktlinjer att följa utan man kan skriva på om det man känner för. Sen kan jag skriva en rubrik som passar in till det jag precis kladdat ner, smart vaa?

Självklart
så ska jag jobba idag, hade ni väntat er något annat? :p Har lite svårt för det där med att sitta still om möjligheten att röra på sig finns där. Men det är inte sålänge, bara mellan 11-16 så jag är snart hemma igen :) Imorgon ska jag jobba kväll och i veckan ska jag försöka hålla mig ledig, lättare sagt än gjort :p Förhoppningsvis är det inte jobb förrän på Fredag men man vet aldrig om jag skulle råka hitta några timmar till ^^,

Annars
är det ganska lugnt, Theo ligger och äter frukost, jag ska gå och starta kaffekokaren - bre en macka kanske? Hm, kanske det kanske :) På Torsdag nästa vecka ska jag och Theo till Elaka Tanten, han ska få sin 5 månaders-spruta, jaa tänka sig, morsans lilla grabb är snart 5 månader :)

Vad blev rubriken då?
Efter allt detta tjat om rubrik så får den helt enkelt heta; Rubrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0