Orkar jag ens?

Orkar jag dividera med fanskapet?

-
Frågan är nog mer; kan jag låta bli det? Ehh nej!

Jaa, skiten är igång nu igen - skriver till mig att det var en orginell idé att ta en bild på min "sallad" jag hade till lunch idag - kära lilla idiot, det där var ingen sallad, det var ärtor, räkor och ägg + en avokado - enbart för att jag hade en sån i kylen.

- det är min favoritmat i hela fucking vida världen!

Och så hade jag en fet klick majonnäs på - som syntes mer än "salladen" enligt mig - mest för nyttighetens skull!

Sen för att göra en sallad, behöver jag typ inte - SALLAD till den?

Dom enda grönsakerna på den tallriken var ärtorna och avokadon - var fan du har fått sallad ifrån vet jag inte - det är väl samma sak med din osubstanta skit som du diskuterar om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0