Ny dag

- aaa, nu är det en ny dag igen.

Jag och lilleman är vakna och tittar på The Voice som vanligt, känner mig lite trött idag - blev lite senare än planerat igår. Men det är som vanligt, det blir aldrig riktigt som man har tänkt sig.

Petter - Goda dagars magi, my God! Vad positiv Petter är - har det hänt något? Han både ler och skriver glada texter, jaa det är awesome! :)

Ska bli så himla skönt att bara vara hemma med Theo idag, och förhoppningsvis imorgon med, om inte jobbet ringer - för då vet ni väl alla vad jag gör :p

Okeej, nu är Blondinbella på The Voice och berättar att "när hon var liten" hade hon Lunarstorm - hon är bara 17 år, hade hon lunar när hon var 6 år eller? :/ ..

Kommentarer
Postat av: AC

tuff sida....var har du fått bilden på headern...gjort själv?? ha en bra dag. Kolla gärna min blogg om du vill =)

2008-04-16 @ 07:47:21
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se
Postat av: MATA MIG!

Lökig kommentar från Blondinbella. Är säker på att hon blir nostalgisk över milleniumskiftet också. ; )

2008-04-16 @ 07:47:27
URL: http://matamig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0