JAG SKA HA!

- ibland vill jag bara skrika ut det.

Men just nu sitter jag och tänker i mitt stilla sinne; - JAG SKA HA MIN GODISPÅSE IKVÄLL!
- skulle köpt den igår egentligen men det stod typ 10 småttingar runt lösgodiset på COOP igår kväll, ville inte direkt ställa mig i den skaran ;)

Ajåå,
ikväll blir det sängen tidigt - ska som sagt upp klockan 5 imorgon och jobba, tror ni att jag kommer vara trött? :p Får hoppas på att älsklingen kör mig dit, orka med bussar så tidigt :/ ..

HAH! Mig ska man inte prata med när jag precis har vaknat
- det märkte en busschaufför ganska tydligt ;)

Kommentarer
Postat av: Ochrasy

grönt är skönt! eller var tycker du? Var med i min TÄVLING!!

2008-04-19 @ 15:37:18
URL: http://ochrasys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0