HAH!

Här har ni faktiskt ett grymt bra exempel på två stycken som behöver skaffa sig varsitt liv! :D

För det första;
Det är två killar som sitter och delar på samma blogg! Bara det är skrattretande.

För det andra;
I denna bloggen sitter dom och skriver massa strunt om vad andra skriver och inte skriver.

Sen tror den ena av dom att han kan pika vad jag skriver om och hur jag skriver, like I even care? - Han är juh riktigt störd om han tror att jag ens skulle lyfta på en ögonfrans åt vad han tycker och tänker om MIN BLOGG!

Hah, neej har ni verkligen inget att göra så kan ni gå in här och få skrattet för dagen;
Mössen med åsikterna - HAHAHAHA! :)

Kommentarer
Postat av: nick

men lilla vän. jag vet inte riktigt vart jag skall börja, men jag gör ett försök med en liten lista:
1. det är förstås bara en person som skriver bloggen, jag, nick. jag tror de flesta begriper att kjell bergkvist inte är med och deltar.
2. jo, du felciterade mig. läs igen. man kan inte blanda om orden i ett citat.
3. Jag säger att det är fel att skriva i talspråk, för att det är fel att skriva i talspråk.
4. vad väljer du att kalla en blandning av ärtor, räkor, avocado och ägg? finns det ett bättre begrepp än sallad?

I övrigt vill jag bara tacka för den fian reklamen du tillför. nu slipepr ju jag bajsa ut 25 inlägg om dagen eftersom du gör det, och referarar till mig. yay!
(ps. kjell bergkvist hälsar! ;)

2008-04-24 @ 23:53:13
URL: http://somethingunpleasant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0