GODNATT!

Ett litet sent godnatt, för mig åtminstonne - men datorn krånglar satan med mig :/ .. Jag tror jag behöver en ny, en replacement - som då är ersättare på engelska.

Jag borde kanske starta en språk-kurs härinne? (: - svengelska?

Men detta med en ny dator är inget jag kan tala högt om, för då kan jag lova er att processor och moderkort och allt va fan det heter smäller i luften eller går ut genom fönstret inatt
- inte riktigt min grej.

Ajaa, nu ska jag packa Theo´s väska inför dagen hos farmor imorgon, mamsen ska juh jobba.

Ville egentligen bara säga godnatt och att detta har varit den bästa söndagen på länge! Återkommer med mitt klagande och tjafsande imorgon, be prepared!

So Long!


Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

fan va cool bild på headern! sov så gott!

2008-04-20 @ 23:00:10
URL: http://dld.blogg.se
Postat av: Dragana

God natt!
(Svar: Ju, jag får se om jag gillar det..)

2008-04-20 @ 23:10:19
URL: http://iseedee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0