FÖRDOMAR!

Det skulle vara jättekul att höra om vad andra har för fördomar här i livet, skriiiiiiv!

Jag har ett par stycken -
ofcourse!

Att spenat är minst lika äckligt som det ser ut - aldrig smakat.
Att alla kassörskor är sura, även de som ser glada ut - gäller i alla affärer
Att om jag inte presterar mitt allra bästa jämt så hatar alla mig - gäller i alla situationer
Att långa människor är farliga - de bara trampar på mig för de ser inte mig pga att jag är kort
Att en människa med barn har svårare att vara med en människa utan barn

Där har ni några av mina fördomar, jag betonar några ;)

Kommentarer
Postat av: Elna

HAHHAHAH diggar den med långa människor //också en kortis

2008-04-16 @ 09:22:36
Postat av: Annelie

haha har typ samma fast en hel del till ;) tex att alla danskar dricker öl, äter pölse och har röda näsor ^^ haha (det är faktist till nästan 100% så)

2008-04-16 @ 09:33:19
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0