FINALLY!

- äntligen är jag hemma igen!

Min älskade älskling kom och hämtade mig på jobbet, värsta stormen ute! Och jag som skulle vara lite vårig idag och tagit på mig vårjackan med en sjal och lämnat halsduken och mössan hemma, är inte det bara för typiskt?!

Ajåå,
tack vare my baby så klarade jag mig helskinnad :) Han och lilla Theo kom och hämtade mig, nu nannar Theo sten-hårt och det ska vi snart med göra, denna dagen har med varit lite jobbig |-) Känner mig nästan sjukligt trött, men det har sina orsaker.

Theo mådde inte bra efter sprutan så han vaknade och var ledsen var 20e minut ungefär sen halv 3 imorse, han somnade först klockan halv 7 igen och sov till kl 7. Strax därefter kom Tebbeliina hit och när hon skulle gå vid halv 10 så kom Connie - bar av till Maggan, utan att ha ätit frukost.

Där åt jag en cola-kaka och drack kaffe, tänkte jag kan äta innan jobb - neej det hann hon inte! :p Det blev lite panik innan jag skulle med bussen men jag redde upp det (: - Väl framme på jobb bredde jag en macka med marmelad och tuggade i mig den, sen var jag fit for fight! En stund iallafall.. :p

Ajaa, en cola-kaka, en macka, en banan och en pannbiff har det hunnit bli idag - gud vad jag har börjat slarva igen? :/ .. Men nu har jag det ultimata, en godispåse!   :D

Ginis is in tha house!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0