Ajåå

- tillbaka till mitt liv igen daa :)

Har kommit hem från jobbet nu 22:30 - varit en lugn kväll, ganska skönt det med ibland. Jobbar kvällen imorgon med och på Lördag är det jobb mellan 7-16.

MEN PÅ SÖNDAG - då är det mysdag med mina pojkar :) Ska antagligen spana IKEA redan på lördagen när jag slutat jobba, så vi har hela Söndagen sen till att ta det lugnt tillsammans - vid fint väder ska vi ut och promenera :)

Nu när jag kom hem så låg Theo och sov, självklart att han skulle göra det - men blev ändå ledsen. Pratade lite med Michael om hur hans dag hade varit, så tittade jag ner på min lilla son och såg att han kisade lite upp mot mig och störtlog mot mig,

ÅHH! MIN GUDA-UNGE! :) Han hörde min röst och han log ett sånt solstråls-smiiil! Sen vart det upp i famnen kan jag lova ;D Nu nannar han stenhårt, längtar så tills imorgon bitti när jag får ha honom i min famn igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0