11:09

- klockan tickar på så sakteliga.

Snart kommer min älskling hem, Theo ska nämligen åka hem till farmor över eftermiddagen. Ska börja göra honom iordning alldeles strax, men först ska jag anmäla om Michaels föräldraledighet som går av stapeln 1 juni.

Gottegrisen, får han vara med Theo hela sommaren - han ska inte börja jobba förrän 1 september igen - så mycket kul de kommer få :) - Jag vill också! Men men, man måste jobba - så enkelt är det, är bara glad att jag får jobba!

Ni skulle höra
som Theo snackar, det är blubb blubb blandat med dada och däremellan kommer det ett mamma eller pappa lite då och då. Det är så underbart att se våran pojke utvecklas - samtidigt som det är lite skrämmande, man tycker juh att det går för fort :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0